Regulamin
Regulamin sklepu Knitted Coffee
Regulamin (płatności, dostawa, zwroty)
1. Regulamin określa zasady zamawiania produktów w sklepie internetowym KNITTED COFFEE, zwanym dalej Sklepem, działającym pod adresem knittedcoffee.pl. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
2. Właścicielem Sklepu jest Tetiana Sokolova, współwłaścicielka TTKAWA Sp. z o.o., ul. Starowiślna 38, 31-035 Kraków NIP 676-248-38-91, Regon: 360605922.
Kontakt ze sprzedającym można uzyskać:
-telefonicznie: +48 794 357 062
-korzystając z adresu poczty elektronicznej: ttkawa.pl@gmail.com
REGULAMIN KORZYSTANIA ZE SKLEPU
1. Umowa kupna-sprzedaży zawierana jest między użytkownikiem korzystającym ze Sklepu zwanego dalej Klientem a Sklepem.
2. W celu złożenia zamówienia należy wypełnić formularz zamówienia. Klient otrzymuje następnie potwierdzenie, które zostaje wysłane automatycznie na adres e-mail podany w formularzu. W przypadku zamówień indywidualnych należy skontaktować się ze Sklepem drogą mailową: ttkawa.pl@gmail.com w celu nawiązania współpracy.
3. Składając zamówienie Klient jest zobowiązany do podania prawdziwych danych osobowych.
4. Klient składając zamówienie będzie musiał wyrazić zgodę na udostępnienie danych osobowych, obejmujących imię, nazwisko, adres dostawy oraz numer telefonu celem doprowadzenia do finalizacji umowy sprzedaży. Dane osobowe Kupującego będą przetwarzane tylko i wyłącznie w celu realizacji umowy sprzedaży.
5. Informacje odnośnie administrowania danymi osobowym zostały opisane w polityce prywatności.
6. Zamówienia można składać 24h na dobę. Realizowanie zamówień odbywa się w godzinach pracy Sklepu: od poniedziałku do piątku. Zamówienia złożone w dni wolne od pracy będą realizowane w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
7. Sklep poinformuje Klienta o przyjęciu zamówienia do realizacji dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na konto Sklepu. W przypadku dokonania wpłaty i braku potwierdzenia należy skontaktować się ze Sklepem pisząc na adres: ttkawa.pl@gmail.com
8. Czas realizacji zamówienia na produkty wynosi od 1 do 5 dni roboczych.
9. Po skompletowaniu zamówienia towar zostaje wysłany do Klienta wraz z dowodem sprzedaży. Na życzenie może zostać wystawiona faktura lub paragon z NIP (z podatkiem VAT).
10. Klient może dokonywać zmian w zamówieniu aż do momentu nadania przesyłki kontaktując się poprzez mail ttkawa.pl@gmail.com. W przypadku chęci rezygnacji z zamówienia po jego opłaceniu należy jak najszybciej skontaktować się ze Sklepem. Zwrot odpowiedniej należności nastąpi w terminie 14 dni od dnia otrzymania rezygnacji Klienta.
11.Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu, przeprowadzania i odwoływania różnych akcji promocyjnych na jego stronach, bądź wprowadzania w nich zmian.
12. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży Sklep przeznaczyć może ograniczoną liczbę towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych taką formą sprzedaży.
DOSTAWA I PŁATNOŚĆ
1. Za zamówione towary oraz przesyłkę Klient może zapłacić poprzez serwis płatności DotPay opaz PAYNOW.
2. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A. „Dostępne formy płatności:
Karty płatnicze:
* Visa
* Visa Electron
* Mastercard
* MasterCard Electronic
* Maestro”
3. Towar jest wysyłany w ciągu 3 dni roboczych od dnia zaksięgowania zapłaty na naszym koncie. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy
4. Jeśli w skutek nieprzewidzianych okoliczności termin wysyłki ulegnie wydłużeniu, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany poprzez wiadomość e-mail.
5. Zakupiony towar wysyłany jest tylko na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej (kurierem). Klient przed odebraniem przesyłki zobowiązany jest sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy nie przyjmować przesyłki i sporządzić protokół szkody, który ułatwi dochodzenie ewentualnych roszczeń. Należy skontaktować się jak najszybciej ze Sklepem w celu wyjaśnienia sprawy.
6. Przewidywany czas dostawy na terenie Polski od momentu wysłania przesyłki nie powinien przekraczać 2 dni roboczych. Sklep nie bierze odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia w dostawie zawinione przez firmę kurierską.
7. Odbiór osobisty może odbyć się wyłącznie pod warunkiem uzgodnienia terminu z właścicielem sklepu internetowego knittedcoffee.pl. E-mail oraz numer kontaktowy Sprzedającego znajduje się na stronie „KONTAKT”.
ZWROTY I REKLAMACJE
1. Procedura reklamacyjna jest przeprowadzana zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).
2. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru i zwrócić towar w najszybszym możliwym terminie. Klient powinien powiadomić Sklep o decyzji odstąpienia od umowy poprzez wysłanie e-maila na adres ttkawa.pl@gmail.com. Wraz z odsyłanym produktem należy załączyć pisemne oświadczenie odstąpienia od umowy.
3. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Musi być kompletny i w żaden sposób niezniszczony. Zwracany towar musi zostać przesłany z nienaruszoną metką, w opakowaniu firmowym – wraz z dowodem zakupu na adres: kawiarnia KNITTED COFFEE, ul. Starowiślna 38, 31-035 Kraków.
4. Sklep gwarantuje zwrot równy płatności otrzymanej od Klienta, obejmującej cenę za towary objęte umową, co do której Klient skorzystał z prawa odstąpienia. Koszty odesłania towaru nie podlegają zwrotowi. Sklep nie przyjmuje zwrotów towarów przesłanych jako przesyłka za pobraniem. Zwrot pieniędzy za odesłany towar zostanie przelany na podane przez Klienta konto w terminie 3 dni od dostarczenia zwrotu towaru.
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego
5. Różnice pomiędzy wizualizacją produktów dostępnych w sklepie knittedcoffee.pl wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta nie mogą być podstawą reklamacji oraz zwrotu zakupionych towarów.
6. Klient ma prawo do wymiany towaru na inny. Odesłanie towaru odbywa się na koszt Klienta, Sklep wysyła produkt na wymianę na swój koszt. Produkt odesłany na wymianę musi być zwrócony w opakowaniu firmowym, z metką w stanie niezmienionym, bez widocznych śladów użytkowania.
7. W przypadku chęci reklamacji danego towaru należy skontaktować się ze Sklepem poprzez wysłanie e-maila na adres ttkawa.pl@gmail.com. W treści e-maila należy opisać wadę produktu. Dodatkowo do wiadomości należy dołączyć potwierdzenie przelewu za reklamowany towar. Klient przesyła na swój koszt towar wraz z dowodem zakupu.
8. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 10 dni od dnia otrzymania przez Sklep przesyłki listowej zawierającej reklamowany towar. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta Sklep naprawi lub wymieni Klientowi reklamowany produkt na pełnowartościowy w ciągu 14 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji, a gdy wymiana nie będzie możliwa zwróci pełną kwotę zapłaconą za towar wraz z kosztami wysyłki na wskazane przez Klienta konto bankowe. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, towar zostanie odesłany wraz z opinią na temat odmowy reklamacji.
9. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu towaru w przypadkach zwrotu uszkodzonego towaru lub dostarczenia do sklepu towaru niepełnowartościowego, noszącego ślady użytkowania.
10. Sklep nie odbiera kierowanych do niej przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Opisy produktów i ich zdjęcia pochodzą z bazy danych stanowiącej własność Sklepu i są chronione prawami autorskimi. Zakazuje się kopiowania, rozpowszechniania i komercyjnego wykorzystywania informacji zawartych na stronie knittedcoffee.pl bez zgody właściciela Sklepu.
2. Dane osobowe Klienta wykorzystywane będą przez Sklep wyłącznie w celu realizacji zamówień złożonych w sklepie internetowym knittedcoffee.pl oraz informowania o promocjach (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883). W żadnym wypadku nie są i nie będą udostępniane osobom trzecim.
3. Wszelkie błędy wynikające z nieprawidłowości funkcjonowania Sklepu, np. w skutek awarii lub aktualizacji danych będą prostowane drogą e- mailową z Klientem.
4. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego lub innych ustaw mających zastosowanie do działalności i funkcjonowania Sklepu.
5. Sklep zastrzega sobie prawo do możliwości dokonywania zmian regulaminu. Zmiany regulaminu obowiązują od momentu opublikowania ich na stronie Sklepu. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian realizowane są na dotychczasowych zasadach.